Umowa zawarta pomiędzy właścicielem lokalu a klientem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem lokalu i opłaty eksploatacyjne - takie, jak prąd gaz i media oraz sprzątanie po upływie okresu najmu. Wszelkie inne koszty, a w szczególności dojazd, wyżywienie itp. leżą po stronie klienta.
Doba rozpoczynająca wynajem zaczyna się o godzinie 16.00. Odbiór kluczy powinien być ustalony telefonicznie,przynajmniej godzinę przed przyjazdem. Okres wynajmu kończy się o godzinie 12.00 w dniu wyjazdu. W przypadku wystąpienia zdarzeń losowych lub innych powodów opóźniających przyjazd, klient zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie osoby przekazującej klucze. Przekazanie i odbiór apartamentu dokonuje właściciel wraz z klientem.
Właściciel nie wyraża zgody na palenie papierosów w apartamencie, za wyjątkiem balkonu.
W przypadku konieczności zmiany dokonanej wcześniej rezerwacji Klient powinien zgłosić zmianę pisemnie lub mailem. Zmiany co do terminu powinny być dokonywane nie później niż na 14 dni przed przyjazdem.
Późniejsze lub ustne zmiany mogą zostać nie uwzględnione przez Właściciela. Właściciel w ciągu 24 godzin prześle odpowiedź czy taka zmiana jest możliwa. W przypadku zmiany rezerwacji na inny termin uzgodniona cena może ulec zmianie.
W przypadku anulacji do 14 dni przed terminem przyjazdu – Klient ponosi koszty połowy wpłaconego zadatku tj. 25 % zamówienia. Przy anulacji w terminie poniżej 14 dni przed deklarowanym przyjazdem Klient ponosi koszty wpłaconego zadatku. W przypadku, jeżeli Klient dokonał pełnej wpłaty , Właściciel zwróci 50 % wpłaty.
Przy anulacji w dniu przyjazdu lub braku anulacji Klient zobowiązany jest do zapłaty pełnej należności z tytułu zamówionych i przygotowanych dla niego usług.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
Administratorem i Podmiotem przetwarzającym dane osobowe pozyskane w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest właściciel apartamentów Dorota Lenkiewicz
Dane osobowe
1.Na potrzeby procesu rezerwacji /wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa/ osoby dokonującej rezerwacji. Podanie danych osobowych jest dobrowelne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
2.Gośc posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia również prawo do ich ograniczonego przetwarzania.
Zobowiązania Administartora
1.Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
2.Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (podprocesorowi) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów takich jak: systemy realizujące płatności on-line oraz oprogramowanie rezerwacyjne.
3.Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizowania procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.